The sims 2: University (2)

3. října 2008 v 14:59 |  Cheaty

The Sims 2: University

Spuštění hry s parametrem:
-nosound - vypnutí zvuku
-w - spustí hru v okně
-f - na celou obrazovku
-r[výška]x[šířka] - spustí hru v daném rozlišení
Během hry zmáčkněte [Ctrl] + [Shift] + [C]. Otevře se cheat okno do kterého můžete napsat některý z následujících kódů a ten musíte potvrdit klávesou [Enter].
help - vypíšou se všechny cheaty
help [jmeno_cheatu] - vypíšou se informace o daném cheatu
exit - zavře cheatovací okno
expand - otevře / zavře cheatovací okno
Kaching - přidá na účet 1 000 simolenů
motherlode - přidá na účet 50 000 simolenů
twinsr2cute - narodí se dvojčata
Autopatch on/off - automatické vyhledání patche
Moveobjects on/off - přesunutí objektu
Aging on/off - stárnutí Simů je vypnuto/zapnuto
Vsync on/off - vyp. zrychlíte grafiku ale zvýší se grafické chyby
StretchSkeleton # - velikost Sima (normál je 1)
faceBlendLimits on/off - odstranění limitů při vytváření tváře dítěte
gameVersion - zobrazí verzi hry
slowMotion # - změní rychlost hry (0 až 8)
censorgridsize 0 - vypne cenzuru (8 původní)
SetHighestAllowedLevel # - umožní postavit dům s víc jak 5 poschodími
ChangeLotZoning # - změní pozemek (# : community/greek/dorm/secretsociety)
deleteAllCharacters - vymazání všech Simů v sousedství
TerrainType desert/temperate - použit jen v pohledu na sousedy,přepíná typy terénu
intProp maxNumOfVisitingSims # - počet hostů na párty (# = maximum návštěvníků)
boolprop ShowLotPackageFilename true/false - výpis jména soboru označeného domu
boolProp snapObjectsToGrid true/false - false pro umísťování mimo mřížku
boolprop displayNeighborhoodProps true/false - false pro odstranění překážek
boolprop displayNeighborhoodRoads true/false - false pro odstranění cest
boolprop displayNeighborhoodFlora true/false - false pro odstranění stromů
boolprop displayNeighborhoodWater true/false - false pro odstranění vody
boolprop displayLotImposters true/false - false pro odstranění grafiky domů
boolprop lotTerrainLighting true/false - false pro odstranění osvětlení
boolprop lotWater true/false - false pro odstranění rybníků
boolprop lotTerrainPaints true/false - false pro odstranění podlahy
boolprop carsCompact true/false - true pro detailnější auta
boolprop showFloorGrid true/false - zapnutí/vypnutí mřížky
boolprop lotInfoAdvancedMode true/false - true pro zobrazení více informací
boolprop objectShadows true/false - false odstranění stínů v domě
boolProp guob true /false - false odstranění stínů venku
boolProp simShadows true/false - false odstranění stínů Simů
boolprop renderSelectedSimLevel true/false - ???
boolProp displayPaths true/false - true pro zobrazení cest simů
boolprop displayLookAtBoxes true/false - true pro zobrazení pohledu simů
boolprop locktiles true/false - true pro umístění dlaždic venku
boolprop constrainFloorElevation true/false - false pro vyvýšení podlahy
boolprop allObjectLightsOn true/false - true pro osvětlení objektů
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel true/false - false pro odstranění mostů
BoolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false - true umožní otáčení o 45 st.
boolProp enablePostProcessing true - zapne možnost používání následujících kódů:
Bloom [r] [g] [b] [x] - všechno rozmaže (r, g, b 0-255, x - rozmazání)
filmgrain # - zrnitý efekt (# je intenzita zrnění od 0.1 výš)
letterbox # - širokoúhlá scéna (# může byt od 0.0 do 0.4)
vignette [X] [Y] [x] - rozostření směrem od X, Y (x je od 0.0 do 1.0)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama